2019. Het jaar van De Marketing Ninja.

door | 17 jan 2019 | Blog | 0 Reacties

Ken je die momenten dat je met je vrienden dromerig in het gras ligt en elkaar vraagt: “als je mocht kiezen uit alle beroepen van de wereld, wat zou je dan doen?” Vervolgens barsten verhalen los over het runnen van een B&B in Zuid-Frankrijk of een duikschool op Bali… En dan heb je altijd één nerd die het een beetje moet verpesten. Want die zegt dan: “ik doe eigenlijk al waar ik van hou. Ik zou weer dit vak kiezen.” Die nerd… Dat ben ik dus.

De Marketing Ninja

Vandaag gaat mijn reis als marketeer verder. Ik start mijn eigen bedrijf, genaamd De Marketing Ninja. Afgelopen 9 jaar heb ik bij 7 totaal verschillende bedrijven (van start up tot corporate) me ontwikkeld tot marketing specialist. Als ik terugkijk ben ik het meest trots op het neerzetten van de herpositionering van PostNL voor de MKB markt, de implementatie van de eerste multi channel marketing automation campagne van PostNL, het behalen van mijn strategisch marketing masterdiploma en het mede oprichten van de netwerkclub Club Goudhaantje. Centraal hierin stond het verbinden en leiden van multi-disciplinaire teams, het combineren van analytisch- en creatief vermogen en ondernemerschap. Dit is waar ik echt blij van word, daarom ga ik hierin verder.

“Als je mocht kiezen uit alle beroepen van de wereld, wat zou je dan doen?”

Een mentorprogramma voor eigenwijze ondernemers en marketeers

Voor De Marketing Ninja ontwikkel ik iets nieuws. Het is de kers op de taart, waarmee ik dit jaar veel vakbroeders en -zusters wil helpen en inspireren. Een mentorprogramma voor ondernemers en marketeers die meer invloed willen hebben op het salesresultaat van hun organisatie. Marketeers die opgeslokt worden door de dagelijkse operatie, in plaats van richting te bepalen op basis van klantbehoeften en ontwikkelingen in de markt. Deze marketeers moeten wel een beetje eigenwijs zijn en van aanpakken weten. Want het is een intensief programma van circa 6 weken (4 tot 6 uur per week), waarbij de marketeer zelf de handen uit de mouwen steekt. Ik zorg voor focus, intensieve begeleiding en de nodige fundering op basis van jarenlange ervaring en erkende marketingmodellen.

Marketing Interim en Consultancy

Naast mijn mentorprogramma ben ik in te huren voor marketing interim- en consultancyklussen. Zoals de ontwikkeling van nieuwe proposities, het opzetten van (data gedreven) campagnes en het bepalen van (her)positionering. Ik sta bekend om mijn analytisch inzicht, het boeken van resultaat en het optreden als verbindende teamleider… Aldus mijn referenties. Vanaf 1 maart ben ik reeds geboekt om mijn tanden te zetten in de bekendste campagne van PostNL (kerst komt voor mij vroeg dit jaar! @Marieke en @Sanna, bedankt voor het vertrouwen, ik kijk er naar uit), maar vanaf 1 augustus beschikbaar voor nieuwe opdrachten.

Let’s connect!

Ben jij of ken jij de marketeer die zichzelf aan het roer wil zetten van zijn marketingactiviteiten, en hulp kan gebruiken in de vorm van focus en strategische aanpak? Of heb jij een marketeer in jouw bedrijf die je wilt laten groeien binnen zijn functie? Let me know, ik heb in februari nog 2 mentorplekken beschikbaar en vertel graag over het programma.

Wil je meer weten, van gedachte wisselen (over dit heerlijke vak) of simpelweg want to talk business? Let’s connect. Ik hoor je graag!

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *