Kennis en inspiratie
Hoe blijf je online opvallen tussen alle vlogs, blogs en gelikte foto’s?
Hoe ziet jouw tijdlijn op social media er tegenwoordig uit? Ondernemers buitelen over elkaar heen met spontane video’s over ‘wat me nu toch te binnen schoot’ en ‘deze ene tip moet je echt nú horen’. Maar ook met professionele photoshoots van de nieuwe wintercollectie...
Hé ondernemer, houd je wel rekening met de concurrentie?
Sommige onderwerpen komen altijd voorbij als je met ondernemers en marketeers over jaarplannen praat. Concurrentie bijvoorbeeld, een van de meest relevante elementen als je onderscheidend wil blijven… toch? In de praktijk blijkt dat veel ondernemers zich helemaal niet...
Hoe ver ga jij om je doelgroep écht aan te spreken? New York Pizza doet het zo
Deze week lanceerde New York Pizza een nieuwe wervingscampagne. Ondanks dat ik nou niet bepaald de doelgroep ben, heb ik wel groot respect voor de insteek van hun campagne. Deze zit namelijk recht in het hart van de doelgroep. Door straattaal in te zetten, humor te...
Vanaf nu elke marketinguiting effectiever dankzij deze 4 vragen
Vandaag nog die nieuwe advertentie live, of eerst aan de slag met je marketingstrategie zodat die advertentie dadelijk effectiever is... Wat doe jij? Een dilemma waar veel ondernemers en marketeers mee worstelen. In andere vakgebieden weten we dit blind in een...
Is het doel van jouw klant wel echt zijn doel? Of is het een middel om een ander doel te bereiken?
Een heldere doelstelling. Een logisch vertrekpunt voor elke ondernemer of werknemer. Zonder doelstelling geen richting en zonder richting geen succes. Vaak blijkt deze doelstelling een middel om een ander doel te bereiken. Bijvoorbeeld: jouw doelstelling is om een...
Het begint altijd bij de klant
Ondernemers zijn vaak begonnen met een product/dienst waar ze goed in zijn. Daarna komt het moment dat ze willen groeien en product/dienst breder in de markt willen zetten. Of misschien zelfs nieuwe producten/diensten lanceren. Waar begin je dan? Hoe bepaal je welke...
2019. Het jaar van De Marketing Ninja.
Ken je die momenten dat je met je vrienden dromerig in het gras ligt en elkaar vraagt: “als je mocht kiezen uit alle beroepen van de wereld, wat zou je dan doen?” Vervolgens barsten verhalen los over het runnen van een B&B in Zuid-Frankrijk of een duikschool op...
Verder praten over dit heerlijke vak?
Say Hello!
Wil jij eens verder praten over jouw marketinguitdaging en hoe De Marketing Ninja jou daarbij kan helpen? Laat je naam en telefoonnummer achter en ik plan graag een vrijblijvende kennismaking met je in.