BaBs aAn heT WoOrD

Ik zou dit weer kiezen

Ken je die momenten dat je met je vrienden dromerig in het gras ligt en elkaar vraagt: “als je mocht kiezen uit alle beroepen van de wereld, wat zou je dan doen?” Dan barsten verhalen los over een B&B in Zuid Frankrijk of een duikschool op Bali… En dan heb je altijd één nerd die het een beetje moet verpesten die zegt: “Ik doe eigenlijk al waar ik van hou. Ik zou weer dit vak kiezen.” Die nerd… Dat ben ik dus.

Ervaring als marketeer

Tot 2018 heb ik bij totaal verschillende bedrijven (van start up tot corporate) me ontwikkeld tot marketing expert. En Als ik terugkijk ben ik het meest trots op het neerzetten van de herpositionering van PostNL voor de MKB markt, de implementatie van de eerste multi channel marketing automation campagne van PostNL, het behalen van mijn strategisch marketing masterdiploma en het mede oprichten van de netwerkclub Club Goudhaantje. Centraal hierin stond ondernemerschap, het verbinden en leiden van multi disciplinaire teams en het combineren van analytisch- met creatief vermogen.

Start van De Marketing Ninja

De ervaringen bij start ups, MKB en corporate omgeving hebben mijn ogen geopend: kruisbestuiving tussen deze werelden komt nog veel te weinig voor, terwijl het alle partijen kan helpen groeien! Ik geloof dat corporates sterker staan wanneer zij meer daadkracht zoals ondernemers ontwikkelen. En dat ondernemers verder komen wanneer zij meer gebruik maken van een strategische aanpak zoals corporates. Juist door deze krachten te bundelen ontstaat de sterke marketingaanpak die zorgt voor efficiëntie én effectiviteit in alle volgende marketinginspanningen. Met De Marketing Ninja is het mijn missie om deze werelden dichter bij elkaar te brengen en marketing zowel strategischer als pragmatischer te maken.

Verbinding

Ik vind marketing nog steeds het mooiste vak dat er is. Dat je met de juiste aansluiting bij je doelgroep, de juiste boodschap echt kunt laten binnen komen. Het is een vak waarbij ‘fact based’ onderzoeken en analyses worden samen gebracht, om op te tellen tot de formulering van de juiste boodschap, op het juiste moment en de juiste plaats. Zodat deze je doelgroep bereikt, raakt en beweegt.

Let’s connect

Verbinden met mensen vinden wij één van de leukste dingen van ons werk. Om van gedachten te wisselen, van elkaar te leren of samen zaken te doen. Heb jij interesse in De Marketing Ninja en wil je kennismaken?
We horen graag van je. Bel, mail of connect!

Het ninja team

info@demarketingninja.nl
06 34 229 229