CuStoMer JoURneY WhiTePapeR

Met een paar eenvoudige stappen krijg jij zicht op de reis van je klanten. Met als resultaat de fundering waar je al je volgende marketingacties op voortbouwt. Zo wordt je marketing ineens een stuk leuker en gemakkelijker. Download de kosteloze whitepaper en breng direct de reis van jouw klanten in beeld!

  • Voor wie is het?

    Voor ondernemers en ZZP’ers die zicht willen op de klantreis van hun lievelingsklanten.

    • Je kent je klanten, maar bent op zoek naar haakjes voor je marketing.

    • Je wilt graag zelf aan de slag met hoe je de reis van je klanten kan optimaliseren.

    • Je kan en wil tijd vrij maken om aan je bedrijf te bouwen.

    • Je wilt weten hoe je je lievelingsklanten nog beter kan bereiken, raken en bewegen.

  • Wat krijg je?

    Een overzichtelijke whitepaper, inclusief video, waarin helder wordt uitgelegd hoe je de reis van je klanten goed in kaart brengt.

    • Customer journey template.

    • Een video met uitleg over hoe je de reis van je klanten op de juiste manier in kaart brengt.

    • Een deelbare whitepaper met alles wat je moet weten over een customer journey.

Marketing strategie

Ga je liever met het totale plaatje aan de slag en wil je de strategie van je bedrijf voor de komende 3 tot 5 jaar opzetten? Wil je uitzoeken wat nou die sterke punten van jouw bedrijf zijn die zo gewaardeerd worden van je klanten? En hiermee inspelen op de behoeftes van je klanten en échte kansen in de markt? Daar helpen we je graag bij! Samen zetten we een basis neer waar je altijd op kan terugvallen. Zo maken we samen je marketing leuker, makkelijker en effectiever!

Customer journey module

Wil je meer de diepte in en de klantreis van jouw lievelingsklanten nog beter doorgronden? Dat kan! We hebben een speciale module ontwikkeld waarmee we je helpen om een nog beter beeld te zijn van wie je klanten zijn en hoe je ze het beste kan bereiken, raken en bewegen.

We begeleiden je bij het doen van een doelgroeponderzoek, het belangrijkste marketingonderzoek wat je kan doen. Samen stellen we scherp wat je nog te weten moet komen over je klanten en evalueren we de resultaten van de interviews die jij gaat uitvoeren.